Stránky

1/15/2014

WISH LIST :]

Už som niekoľkokrát spomínala moju vášeň pre museum shopy. Najlepší čo som kedy zažila určite bol v TATE MODERN a v MOME. Kedysi som bola aj dosť ochotná v nich veľké množstvo finančných prostriedkov utrácať. Teraz som už čo sa týka utrácania striedmejšia :] naposledy ako sme boli v Albertine tak ma nadchlo niekoľko vecí, síce išla som tam zo zámerom, že si kúpim nejaký diár od Mark's, ale časy keď som bola schopná utratiť za diár 25e sú nenávratne preč asi :] ale postupne by som si chcela určite obohatiť svoj materiálny život o všetky tieto veci. 
tento metalický diár si asi na ďalší rok doprajem zase :]]]
pexeso Bauhasu si doprajem asi na deň detí zase :]]]
tiež by sa hodil do mojej zbierky blokov
nová Freitag taška by tiež nebola zlá k bicyklu :]
bol veľký výber, škoda, že tie ceny nie sú moc priateľské :/
PINATU chcem strašne moooc!!!
do domácnosti ako vyšité :]
mám moc rada veci kde sa vyskytuje slovo ART 
OHHHH <3 magazíny sú kapitola sama o sebe - všetky by som brala
PHAIDON <3
túto knihu nevyhnutne potrebujem!
konfety :]
razítka za 30 e :/
super grafické prevedenie a Paul S. <3
architektúra musí byť
bez komentára <333
zase ma chytá obdobie "wannabe graphic designer " :]
tento časopis <3
stationery ma moc berie :]
helvetica musí byť
tiež bez komentára 
pop [f]artové pohľadnice základ 
po tejto snívam už asi 2 roky

1 komentár: