Stránky

1/14/2014

Kings of Discotheque :]

Čo dodať - raz za čas sa tak celkom radi zabavíme :] prvá séria fotiek je z klasického piatku kedy nechýbali konfety a zábava - len pamäťová karta vo foťaku chýbala tak sme sa museli z párty vrátiť pre ňu :] drúha časť fotiek je zo záverečnej Designblok párty mám pocit, že až z októbra :]]] inak asi som ešte nespomínala, ale počas párty sa veľmi rada družím s tými najdivnejšími ľudmi na párty - neviem čo ma k tomu vedie, ale vždy mi to dojde hrozne vtipné - tak na tejto párty sedel vedľa nás jeden pán, ktorý vyzeral, že má už vážne dosť a tak ma napadlo, že by sme mohli po ňom hodiť konfety :] no a potom začal veľmi intenzívne kooperovať tak sme radšej išli domov :]
 ►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára