Stránky

1/09/2014

[my personal] BICYCLE DIARIES

Skúsim sa aspoň jedným postom priblížiť môjmu počiatočnému zámeru blogu :] takže keď som prišla zo silvestrovskej 3dňovej párty chaty tak som nemala čo robiť[?!?], tak som zašla do pivnice kde som našla dosť veľa zaujímavých vecí ako napr môj BICYCLE DIARIES denník [nechápem ako takú dôležitú vec som mohla nájsť na takom mieste]. Ale spôsobilo mi to nesmiernu radosť - síce moc som sa nečinila v jeho písaní, ale pripomenulo mi to niektoré super spomienky čo som zažila. Na druhej strane aj nepríjemnejšie, ale teraz už skôr sa na to pozerám vtipne [ako napr. 10min. pred odchodom na letisko som zistila, že sa mi nezmestí moj skladací bicykel do kufra a tak :] 

Ešte by som mala asi pripomenúť, že David Byrne z Talking Heads a jeho Bicycle Diaries sú moja cyklistická biblia a vlastne kvôli nemu som si musela urobiť vlastný denník :] iba aby trochu som uvidela do obrazu - David píše vo svojich denníkoch o tom ako si berie bicykel po rôznych mestách a popisuje ako sa tam jazdí, nevynecháva architektúru, umenie a zaujimavách ľudí. Ja a moje BD som sa rozhodla začať písať na ceste po Amerike. Mala som to úplne geniálne premyslené, ale trochu som sa prerátala a ako som spomínala bicykel sa mi nezmestil do kufra :]]] teraz sa smejem, ale vtedy mi bolo dosť neveselo z toho. Všetko som mala presne vyrátané z minúty na minútu asi 10 múzeií som chcela stihnúť za 1,5 dňa v NY. To som ešte nepočítala, že nestihneme let z LND do NY a strávime noc v LND takže čas na NY sa obmedzil na pol dňa a to bez bicykla [tomu hovorím najväčší SHIT HAPPENS, ale prežila som :] a náladu mi zdvihol koncert Davida Byrna v Beacon Theatre - kde Martin Sccorccese natáčal dokument o Rolling Stones - Shine a Light a oproti bol Urban Outfitters tak hneď bola nálada zlepšená :] plus na to som si na koncerte kúpila novú knižku od Davida How music works :]

Nejaké vizuálne zobrazenie čo je v mojom denníku slovne zaznamenané TU, TU a ešte niečo TU :]
 

1 komentár: