Stránky

1/08/2014

lust for art : WU YI @ Špálovka

►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀
Ďalší z arty weekendov [samozrejme tomu najprv predchádzala nejaká party:] takže v nedeľu na obed sme sa vybrali na obed do Cafe Louvre  a potom hneď do tesca kúpiť konfety, po weekende došli, ale očividne veľký dopyt po konfetách mali aj v tescu a nič sme nekúpili :[ tak sme rovno išli do Špálovky, kde bola posledný deň výstava Wu Yi[ho] - pre mňa dosť nudná výstava, keď to porovnám so Stanislavom DivišomAj po akomkoľvek odosobnení tá výstava mi prišla ako keby si nejaký podotýkam umelec amatér robil výstavku pre svojich kamošov. Po väčšine boli všetky maľby na plátne veľkosti 30X20cm. Jediné čo sa mi od tohto 50 ročného čínskeho umelca imponovalo boli zobrazené objekty. Dával prednosť oblým ženským tvarom - najviac sa mi páčila SBS teta z nejakého múzea :] ale na druhej strane Špálovka a jej úžasný výhľad z 1.poschodia ma vždy naplní takou radosťou, že nakoniec sa mi tá výstava aj páčila :] inak v túto nedeľu sme toho stihli fakt veľa: stavili sme sa ešte v Address Idea kde mali výpredaje a tak som celkom koketovala s myšlienkou zaobstarať si zlaté metalické creepers, ale nakoniec rozum zvíťazil, takže sme pokračovali smer Petr Nikl do Galerie Hlavního města Praha :] bol to pekný weekend :]photo: JA & MARGARYTA :]
►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀►◀
a dnes má DAVID BOWIE narodeniny tak jemu by som chcela popriať 
HAPPY BIRTHDAY

1 komentár:

  1. davidovi taky přeju vše nej! ráno jsem si ho pustila cestou do práce...a ta stříbrná věc co máš na sobě vypadá super!!

    OdpovedaťOdstrániť