Stránky

1/02/2014

Henri Matisse & Fauvisti v ALBERTINE

✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌
Že milujem  Henriho Matissa  viem už dlho. O mnoho kratšie viem, že má vo Viedni v Albertine výstavu. Tá trvá iba do 12. januára takže kto ešte nebol mal by sa poponáhľať, lebo pre mňa to bol umelecký peak experience roku 2013. Za študentské vstupné 8,50 e skoro taký zážitok ako v MOME :] najprv sme začali permanentnou výstavou MONET to PICASSO - tam bolo fakt asi všetko čo mám naozaj rada : najviac pre mňa Malevich a Fernand Leger. 

To som pokladala za také "malé" navnadenie a neskonale sa tešila na výstavu MATISSE & FAUVISM - presne si pamätám na rok 2005 keď som si kúpila knižku Umenie [nejaký prehľad] a po jej prejdení som zistila, že najviac ma baví to 19. 20. storočie a najmä fauvisti - takže veľké očakávania a tešenie, že si ich konečne sama cvaknem - toto bolo fakt ako zo zlého sna - NO PHOTOGRAPHY - takže celkom skazená nálada, ďalšie následky sú také, že som sa ani nedokázala poriadne sústrediť na výstavu, ale vždy si hovorím, že mohlo sa stať, že na tú výstavu sa ani nedostanem :]  

Pre mňa 99% :]
✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

na KARLSPLATZ najlacnejší parking :]
vždy začínam v MUSEUMSHOPE :]
Erwin Wurm 
a ešte o mnoho viac som zmeškala : / od teraz chodím do Viedne v 4 mesačných intervaloch 1



























♡♡♡Fernand Leger 
Kazimir Malevich










2 komentáre: