Stránky

5/25/2014

Život nie je malinovka alebo zase party v Bratislave

Zase jeden z ďalších super weekendov. Na fotkách je zaznamenaná iba sobota večer a nedeľa ráno :] Kvalita je preto taká mizerná, lebo som si doma zabudla foťák, a bolo mi to veľmi ľúto, ale tak potom som sa cez to preniesla :] Najprv sme akoby som to povedala "stokovali" vonku čo za tento weekend bola naša najobľubenejšia činosť :] Potom sme išli do Subclubu a to bolo celé :]

Bolo to SUPER. Ďakujem všetkým za všetko ♥ 
 
super tiene
moc zaujímavé
helvetica spolu s grafickým odpadom :]
našli sme ružu na zemi
mám rada pesničku od Oriona Z diska na disko :]
chováme sa ako dámy, domov chodíme až za svetla :]]]

3 komentáre:

  1. strašne krásne fotky so silvou z rána mate!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda takých pekných NB's do Účka! :D Fotky funky fresh palec hore :)

    OdpovedaťOdstrániť