Stránky

2/19/2015

MBFWP 2014 - piatková párty

Pri týchto fotkách ma napadá otázka PREČO. Prečo som si brala pom-pomy von na párty?!? Asi boli nové, inak si to neviem vysvetliť, ale zase rada sa dostávam do bizarných situácii a rada tomu aktívne napomáham :) Inak toto bola piatková párty po MBFWP. Ako som zistila, piatkový deň som ešte vizuálne  nezverejnila (aké prekvapivé:) takže TU sú fotky aspoň zo štvrtka. 

Inak čo sa týka párty, dresscode bol celý v čiernom, ja som mala síce biele tenisky, ale trochu som sa obávala, že by ma dnu nevpustili tak som si radšej zobrala aj lodičky (na podnet Paulinemma). Nakoniec to bolo celkom zbytočné, pretože na párty sme sa zdržali asi 20 min.(z toho 15 min. sme sa fotili na wc:))) a šli sme k Vltave sa rozprávať a popíjať lahodné drinky od spoločnosti Božkov. 

Napodiv, že to bola celkom nie úplne najvtipnejšia párty, domov sme prišli okolo pol 8 :))) A to ani neviem, kde sme sa tak zdržali(tak dobre asi viem:)))

platí iba to ON THE ROAD :]


dievčatá v piatok cez deň
Silvia má najlepšiu tašku
toto je celkom vtipné, lebo akurát tu napodobňujem Silvi, bez toho, aby som vedela, že to robí aj ona :)))
ráno :)
a už na druhý deň - mulujem fotky so smeťami <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára