Stránky

2/03/2015

Material Stuff ~ September

Toto som bola zrovna po párty v Bratislave ešte začiatkom septembra. No a po párty keď nemôžem ísť do múzea, tak sa venujem upratovaniu alebo reorganizácii knižiek, materiálov z múzeií koncertov, vlastne čohokoľvek čo som stihla nazbierať. Nastal u mňa zásadný posun, už nezbieram všetko, ale už iba všeličo, čiže vyberám si a viac vyhadzujem. Okrem iného som zablúdila doma akosi do pivnice, kde som našla veľkú krabicu a v nej napr. 2x Jack Kerouac On The Road, potom Wallpaper a celkom bizarnosti ako vytlačené články z Wikipedie o punkových kapelách :))) Alebo ešte lepšie na čom som sa dobre zasmiala bolo asi 50strán a tam slová pesničiek od Rolling Stones (som sa ich chcela učiť naspamäť:))) 

Niekto možno nechápe na čo to odkladám (napr. moja kamátka, s kt. som bývala asi 5 rokov to pokladala za najväčší bordel na svete, o mojej mame ani nehovorím), ale keď ja mám vždy takú radosť keď si to pozerám, ako keby som ti sutuácie zažívala ešte raz, viem si tak celkom sama navodiť pocit šťastia z materiálnych vecí :)))


Moja prvá piňata a najlepší atlas o súčasnej architektúre od Phaidonu 
toto som objavila po rokoch a je to z Tate Modern a od Tatty Devine, a na každom je nejaký umelecký smer, takže mega cool môžem sa obliekať podľa umenia :) 
najviac obľúbené veci na nočnom stolíku - snežiaca pologuľa (?!?) s Guggenheimovým múzeom v NY kúpenom v Guggenheim múzeu - úplne vždy keď sa na to pozriem - feeling soooo HAPPY - okrem toho cítim stále také isté nadšenie, ako keď som ho iba zahliadla - nepopísateľná radosť! A inak už to ani nepredávajú takže mám asi zberateľskú vecičku :)
Autobiografia Keitha Richardsa - the hottest guy ever!
Umenie od slovartu - hľadám novú inšpiráciu


pohľadnica v rámiku od Yue Minjun - môj najobľúbenejší chinese artist a pohľadnica, ktorú som si sama poslala z Číny, podľa mňa nikto by si ju nezaslúžil tak ako ja :)


Obraz (jasné, že fejkový) od Jana Zrzavého z Kolbenky, ale tak ma teší, ako keby to bol originál
Dr.Martens topánky, ktoré som nosila naposledy asi v roku 2006, ale silno mi evokujú moju punky vlnu tak ich mám na pamiatku
Váza z Naoka a sú to 3 pištoele spojené
Keď som bola adolescent kupovala som si dosť bizár knižky :)))
darček od mojej naj kamošky z Belgicka
druhý darček od mojej best friend z Belgicka
teraz mám už 3 občianske, ďakujem týmto agentúre Duna, ktorá mi po 5 rokoch poslala stratený občiansky z Hodokvasu :)))
Raz na narodeniny som dostala cd Boba Dylana, ale už som také mala - bol to najlepší darček, pretože jedno môžem požívať a druhé má ešte zabalené v tej fólii.
Text pesničky You Are My Sunshine, ktorú som sa snažila naučiť hrať na ukulele na Hawaii
Hodiky a leské stužky sú z Kik
Salvator Dalí magnetka z TATE MODERN
A foťak z Urban Outfitters
kúpila som ho v roku 2010 v LA a je mi ho stále ľúto dofotiť
KIK :)))
zabudla som vrátiť knižky na strednej škole, ale teraz sú to moje NAJ :)
ružovú mám asi rada :) platobná karta z USA, ktorú som nikdy nepoužila (používala som starú) bála som sa, že sa mi zničí :)
Lepiaca páska z kiku, bola celkom efektná kedˇmi rozbili okno na aute (som sa bála, že ju nebudem mať kde použiť)
Ružovo-modrí delfíni namaľovali hendicapovaní ľudia.
dosť bizár foto mojich rodičov :))))
keď sme boli v Kanade rozhodla som sa začať písať Bicyle Diary - začala som tým, že som ho venovala Davidovi Byrnovi a Davidovi Bowie a to boli ceĺe moje zápisky. Ale mám fotky, len som lenivá ich tam nalepiť :)))
došli mi super pohľadnice a ani sama som si nemusela poslať 
AMNESTY sú super!
ja na nálepkách zo SF
WILSONIC najlepší mestký festival
na deň detí som dostala najlepšie pohľadnice Harajuku 
kamoši z Japonska mi poslali super pohľadnicu 
sama z Havaja som si poslala, tak bolo to zadarmo :)
od roku 2005 sa fotím zo super architektúrou (Amsterdam) a odznaky z Vily Tugendhat
toto som našla v pivnici ?!?!?!?!
články z wikipedie som si tlačila :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára