Stránky

3/02/2015

random stuff počas Vianoc

Počas Vianoc nastala totálna pohodička, tak bolo dosť času na knižky upratovanie a návštevy. Teda až toľko času nebolo, keďže som bola iba na jednej návšteve :]]] Ale dosť som si to užila, lebo som konečne nemusela šoférovať a mohla si v kľude pozerať knižku o múzeach. Jediná škoda bola to, že to vzdialenosť bola asi 15km. Potom som si ešte priebežne dopĺňala denníky, ktorých mám už asi do 10, takže veľa toho tam nie je, keďže je som veľmi občasný prispievač :))) 
najlepšie diáre od MARK'S a ja ho mám z 82bøok&design shõp
Levné knihy
ďalší MARK'S ale tento je z MuseumsQuartier
to už som plánovala čo budem pozerať vo Viedni
bordel - a dočasný domov pre mamin pc
nová sukňa a môžem povedať veľa ľudí jej neprejavuje náklonnosť :]]]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára