Stránky

10/09/2014

ready for autumn!


Nemusím určite nikomu hovoriť, že jeseň je asi úplne najlepšie obdobie na koncerty . Môj zoznam je teda dosť plný, najviac sa teším na punk {môžu za to aj moje nové conversky a Stiff Little Fingers [totálny mega super punky~punk zo Severného Írska, taký 77 punk, čo mám najviac rada, lebo to je taký ten s tými positive vibes:) a ešte k tomu aj po náročnom punkovom koncerte zostanem ako pani, s tými bielimi plátennými teniskami to bolo predsa len dosť jednorázová záležitosť a už keby dojdem s mojmi najviac milovanámi čisto bielimi air maxami čo i len náznakom špinavými bola by som veľmi nahnevaná}. Takže moje Rubber Converse úplne najviac vhodná obuv na nekľudné punkové koncerty :]

Okrem Stiff Little FIngers, plánujem Dirty Blondes, How to Dress Well, Ukulele Orchestra, Timber Timbre, The Asteroids Galaxy Tour, The Rival Sons, Klaxons, Warpaint, Stimul Festival, George Ezra, Nouvelle Prague 2014 a ešte ostatné ďaľšie :] zoznam koncertov coming soon!


A práve dnes ma čaká KEEP PRAGUE LOUD [záznam bude TU] kde uvidím poprvýkrát brnenský psychadelic pop [dosť vtipná charakteristika:] Ghost of You tak som úplne teším, lebo o nich písal môj NAJ CZ/SK hudoboný časopis Full Moon Zine tak musím ísť :] btw. je to v Converse skúšobni, čo je táka super vec, že mi je až ľuto, že moja hra na ukulele zostala len v rovine rozprávania ako strašne chcem :] inak ak má niekto kapelu, stačí si tam zarezervovať nejaký čas a môžte zadarmo skúšať, dokonca aj s nástrojmi. FB tu.

#sneakerswould, #conversezkusebna, #keeppragueloud

po Zóne A rok 2009, trvanlivosť mojich bielych tenisiek = do jedného koncertu
moje super nezničiteľné Rubber Converse tvoria skvelé kombo s taškou Gilbert & George z Tate Modern
Siomon Koy pre NEON aka toto chcem aj ja :]
PUNK musí byť, Ramones museum Berlin
Ale aj disco :]
a taktiež Jiří Kovanda :]

už sme spolu boli aj na DJ Krush-ovi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára