Stránky

10/26/2014

Lust for art: Vikto Frešo @ Dvořák Sec Contemporary

Viktora Freša som začala registrovať asi prvýkrát keď som bola v prvýkrát v Košiciach :] Jeho veľmi jednoduché, ale za to veľmi priamočiare umelecké vyjadrovanie ma okamžite dostalo - bolo to niečo v tom zmysle " Bol tu Viktor Frešo" mne to prišlo dosť vtipné alebo bizarné!?! A v Prahe bola výstava Art is Nice, bola som aj na vernisáži, ale neviem nájsť fotky. Ale boli sme tam ešte raz, lebo tie z vernisáže mi nevyšli aj tak. Najviac sa mi páčil názov výstavy, neóny s ružovou ♥! Inak v ten deň sme boli na MBFWP a potom na Foot shop párty, tá bola v starej Chemistry gallery (keby sa niekto bál o existenciu CHG tak nemusí, lebo sa iba presťahovala o pár metrov ďalej a už som tam aj bola a som nadšená)!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára