Stránky

10/21/2014

Štvrtok 16.10. - bol super deň!

Tak toto bol jeden úžasný štvrtok! A pôvodne sa teda vôbec nezdal byť - keďže som mala veľa vecí na pláne (Odivi late night shopping, Signal festival, Spam Smrt - audiovizuálna show Vladimíra 518 a iných) tak som sa rozhodla, že logisticky sa mi to bude lepšie stíhať na aute. Nestihla som ani začiatok Signalu ani Vladimira :/ a to vďaka super zápcham a žiadnemu voľnému miestu na parkovanie. Nakoniec sme našli miesto na Andeli :]]] Tak som si povedala, že smutná nebudem z toho predsa len sme mali konfety po dlhej dobe a ešte sme si kúpili pivo pre zlepšenie nálady. Začali sme na Hollare a potom sme sa čistou náhodou ocitli v Galérii Jaroslava Frágnera, kde bola vernisáž (o ktorej som nevedela?!? nechápem) Punk v českej architektúre. Ako doprovodný program tam hrali Plexix {no bolo to najlepsie PUNK>PIVO>PRAHA ako za starých čias}. A plus na to sme stretli super sprievodcu, ktorý nás previedol výstavou. Taký úplne super PUNK večer.  

A ešte tam boli fotky domu Franka O. Gehryho v LA, ktorý sme neskutočne dlho hľadali, potom aj našli a ešte knižnica zo Seattlu - také, že super spájanie životných súvislostí :]



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára