Stránky

12/15/2013

Výstava Peking - Praha

Nie je nad to keď po 2-3 mesiacoch nájdem fotky, na ktoré som úplne zabudla :] takže zase to bol jeden z klasických weekendov arty~party a v sobotu sme stihli dokonca až 2 výstavy. Prvá bola Viktor Kolář  a druhá bola Peking-Praha na Pražskom hrade. Vystavoval na nej aj Yue Minjun takže to bolo už vopred rozhoduté, že tam musím ísť :] Yue je čínsky umelec, na ktorého som narazila v Čine [ krásna náhoda :] robí tak pozitívne veci, že keby si mám vybrať umelca, ktorý ma vystihuje tak je to určite tento, používa veľa ružovej a zachycuje seba vo vtipných situáciach :] Ďalšia vec čo sa mi moc páčila bol nástenný koberec / tapiséria, síce neviem od koho, ale neskutočný gýč - americká bankovka s nejakým aziatom na nej - no totálne nadšenie :] Ai Weiwei síce chýbal, ale mne sa výstava páčila aj tak.
Yue Minjun 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára