Stránky

12/02/2013

B I R T H D A Y girls !

Nikdy som neoslavovala rada narodeniny, ale tento rok ma môj negatívny postoj prešiel :] ako dôvod vidím, že to bola hromadná oslava [ týmto ďakujem LENKE :*]  téma bola YOUR FAVOURITE MOVIE CHARACTER a zistila som, že moja invencia je nulová - okrem Fridy Kahlo som fakt nevedela za čo by som išla a na Davida Bowieho  už nemám odvahu. Takže som musela pristúpiť k veľmi jednoduchým riešeniam - bola som za Penelope Cruz z filmu Volver :]]] i keď z fotiek to nie je až také očividné :] lebo nejak postupne som všetky rekvizity zhadzovala. Jedine čo ma mrzí, že sme pozabudli na konfety, ale tak aspoň sme vystúpili z tieňa stereotypu :] inak strašne MOC~MOC ďakujem všetkým za to, že prišli a aj za tie super darčeky! A ďakujem aj za najlepšie cupcakes a hudobnú vložku Jiřímu Burianovi a Přesdržku DJs [Zdenda Lichnovský a Tadeáš Haager]! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára