Stránky

12/26/2013

BEST MEMORIES [ ever ] :]

Nejaká nostalgia ma chytá v posledných dňoch a povedzme, že aj lenivosť upravovať nové fotky :] takže prechádzam staré zložky na záložných diskoch a náchádzam všeličo :] hlavne úplne super spomienky na super veľa zážitkov z roku 2008 - 2009. Najvýraznejší určite bol výlet do San Francisca a bola tam výstava Fridy Cahlo [ tú nemám na fotkách ], ale vtedy som mala prasiak obdobie [ niečo ako konfety teraz ] a ešte dadaizmus obdobie a videla som  Fontánu Marcela Duchampa - no a tieto dve veci som vtedy som prepojila a mala som hroznú radosť :]
Napr. DOX v roku 2009 a Entropa Davida Černého a tie kone už veru neviem : /
Kunsthaus Bregenz od Peter Zumthor
išli sme na výstavu Josefa Čapka v 2009 
Ženevské jazero
Konfety v roku 2008
cestujeme po Švajčiarsku a edidentne prasiak obdobie :]

spomínaný Marcel Duchamp a môj prasiak :]
Pohoda 2008 alebo 2007 :]
MUMOK
sťahovanie sa na koleji
láska k Rolling Stones bola extrémna :]
aj tak sme žili na koleji :]



really common phrase in our dictionary in 2009 :]

London [super architekúra] to som ešte netušila, že to je aj v Architecture Atlase od Phaidonu :] White Chapel inak!
London '07  a ovplyvnená Salvátorom Dálim :]
brutálny Barbican 
je tam všetko čo potrebujem k životu asi :]
MIAMI a art deco 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára