Stránky

12/11/2013

I ♥ ARCHITECTURE: Chicago

WELCOME moja pravidelná rubrika ♥ ARCHITECTURE. Rozhodla som sa tak, lebo už niekoľko rokov cetujem za budovami a cítim, že to je dôležitá časť môjho života :] asi všade aj v architektúre ma  najprv ovplyvňovali najmä také výrazné, exentrické stavby povedzme, že niekto by to s kľudným srdcom nazval gýčové :] Prvoradá pre mňa nebola funkcia, ale  skôr ten design - hlavne, že to dobre vyzerá :] no a v Chicagu som zažila okrem najdlhšej rady na letisku asi aj najintenzívnejšie kultúrne zážitky. Najprv sme si dali Architecture River Cruise čo bolo fajn - nebol to nejaký peak experience, ale na druhej strane odporúčam aj tak :] potom nejaká zašitá hipsterská štvrť, ktorá žiaľ už neviem ako sa volala, ale dobre sa tam dalo poblšiť a kúpiť veci čo až tak k životu nepotrebujem :]  následne CONTEMPORARY ART MUSEUM a večer pekne do House of Blues na  koncert BLONDIE.  

No ale spať k archi. Chicago preto, lebo - taká Mekka architektúry a začiatok Route 66. V roku 2011 som už mi pomaly dochádzalo, že FRANK OWEN GEHRY nebude asi muž môjho archi. života bol presne takým čo skôr kládol dôraz na vizualitu ako nejakú praktickosť. Vkus sa mi už síce zmenil, ale stále prechovávam city k nemu :]


Millenium Park
Anish Kapoor
na tričku mám RINGO nie INGO :]
Art Institute [sa mi zdá]
to v strede je budova Donalda Trumpa
AHHHHH ja & Ludwig Mies Von der Rohe - plus umocnené sprievodcom o jeho budovách po Chicagu z Contemporary Art Museum - pre mňa najkrajšie spájanie životných súvislostí :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára