Stránky

5/04/2015

Party v muzeu A.K.A. after party po design shakeri

Tento večer by sa dal určite označiť ako dosť nečakaný. Mám pocit, že som stihla asi 3 párty, na ktoré som ani vlastne nechcela ísť. Pôvodne sme mali ísť na párty k MBFWP a téma bola black niečo, takže preto včetci v čiernom, ale vstup bol 350 Czk a po pár vínach sa už ani nikomu nechcelo. Otázka bola, že kam potom. Nikto nevedel samozrejme a pri väčšej skupine dosť problém s organizáciou. Nakoniec sme išli do Vlkovky a tam nikto nehral takže sa bol čas pobrať ďalej. Nasledoval Groove bar a potom ešte sme šli do 2.patra. Bola to silná príprava na nedeľnajšie arty :DDD.

Inak párty k Design Shakeru prebiehala vo Veletržním paláci, a musím povedať, že nikdy sa mi tak dobre nepilo víno ako keď viem, že som od Picassa, Matissa, Legera, Zrzavého a všetkých ďalších umeleckýchdiel asi na 30 m. Fatálna chyba, že sa sa nimi nedalo prísť do väčšej interakcie :(.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára