Stránky

4/28/2015

lust for art: Milan Grygar @ Městká knihovna

Milan Grygar je najlepší (dobre asi som to hovorila aj o Kubičkovi a asi Niklovi, ale keď tie výstavy v GHMP ma dokážu vždy tak nadchnúť, že týmto musím pozdraviť kurátorov, že veľmi dobre zrobili:). A je to tak skvelé, že tam pôjdem aj druhýkrýt, pretože túto výstavu Vizuálni a akustické predĺžili do 10.5.2015! A Milan si zaslúži, aby sme sa zase stretli :DDD. 

Inak najväčším "highlightom" na výstave boli pre mňa jeho veci, to je jasné, ale potom náhodné zladenie sa s jeho obrazom (a pre mňa ako milovníka spájania súvislostí totálny zásah do čieneho:). Výstava je retrospektívna, tekže zbadáš prierez Grygarovou tvorbou. Čo je totálne super, lebo otázka je kedy to opäť zbadáš, keď nie teraz?:D Som nejak začala intenzívnejšie vnímať hodnotu času :). 

Po výstave sme si dali Café Slávia a potom sme ešte stihli Kampu (za umelecké vstupné, ešte som využila to, že som chodila do Scholastiky, takže celú Kampu, čo je asi 5 výstav do 4stoviek a my sme to mali za 20CZK :). A dostala som najviac super darček knihu o Matejovi Krénovi, ktorá mi evokuje spomienky na rok 2008 (zase tie súvislosti: prvýkrat DOX prvýkrát Matej Krén a super spomienky, a k tomu mi ešte evokuje Davida Bowieho ♥). 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára