Stránky

5/24/2015

Chleba, konfety a Rolling Stones

Toto bola moc fajn soboto-nedeľa. Išli sme na koncert Walter Schnitzelsson, čo hodnotím ako super nápad {ja nie som alebo teda nebola som nejakým fanúšikom SK hudby - nejak extra to nepriťahovalo moju pozornosť až na pár výnimiek (Laco Lučenič a Sounds Like This atď. )} ale po tomto koncerte som zistila, že vlastne SK hudba je celkom super. Hlavne keď hrajú riadne nahlas, punk a má to energiu. Takže som bola dá sa povedať nadšená a to nadšenie vystupňoval ešte cover na konci od Ramones (a to už mi išli myšlienky na CBGB a Ameriku = takže mega kapela keď mi vie takto privodiť takéto príjemné pocity:). No potom klasika malý NuSpirit a zase veľký. Inak v malom Spirite sme našli odkusnutý chleba, ale tak divoko akokeby niekto nejedol 3 dni akože najkrajší bizár za máj - ako kto môže toto doniesť na párty? No kto? Chcem toho človeka spoznať a učiť sa jeho bizarným myšlienkovým postupom :D. No nič nie je lepšie ako poriadny bizár na párty. A inak táto párty bola ešte super v tom, že na afterparty hral Tomáš Sloboda zo Sounds Like This. Akože mohol zahrať Symphaty for the devil do Rolling Stones?  Ufff akože Vianoce v máji, fakt neznášam tancovať sama, vlastne nikdy to nerobím, ale toto sa nedalo ovládať :D!!! Super párty čo vám poviem, chleba, konfety a Rolling Stones :DDD!
 Nie je lepšej pesničky na nedeľu spolu z bizarnými fotkami z párty :D
racionálno zvíťazilo = radšej konfety ako chleba :D
prvoplánový bizár po ceste do klubu
shooting s chlebom musí byť :D


Walter Shnitzelsson
Všetci chceme do Kalifornie <3
Aj Rolling Stones !
a toto je názorná ukážka ako moc
a ešte ukážka ako sa tancuje na RS :D
nie každý chápe bizár na párty :D
nepochopený bizár II
pochopený bizár
enjoying bizarre :D
robíme srandy
Dj Kinet sa asi nerád fotí (to nie ako my :)
Add caption
trochu lapkujú :D
nenápadne si fotím platne Tomáša Slobodu :D


nenápadne sa fotíme s Tomášom Slobodom (vyzerá to, že aj on sa rád fotí :D )

 a ešte sme stihli aj ranajky :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára