Stránky

4/01/2015

Prázdniny v SkiZábave ;) part.1

Ak by si niekto čítal TOTO, pochopil by súvislosti tohto postu. A keď nie v skratke to zhrniem. Išli sme na weekend do SkiZabavy. Myslela som, že dáme taký weekendový lyžiarsky ako zo strednej. A dali sme také arty party zo strednej ♥.

Ale poďme postupne. V piatok sme vyrazili, dali sme Kunsthalle v Žiline - čo nekonečne odporúčam. Síce druhá časť posádky bola totálne v kontraste s mojim názorom, ale čo už. Kunsthalle je bývalá synagóga v strede mesta. Čo sa týka vybavenosti, nie je tam toho moc alebo skôr okrem umeleckým objektov tam nie je nič, ale pre mňa dosť zaujímavé, že sa dá to umenie posunúť do takýchto rozmerov. Hlavne výstava sa dá pozrieť iba ak sa dohodnete s niekým cez net. Čo sme my samozrejme neurobili, ale náhodou tam bol kurátor/recepčný (fakt neviem ako nazvať dotyčného človeka) bol veľmi príjemný, že môj zážitok bol ešte precítenejší :))) NADŠENIE hodnotím 100 zo 100!

Potom sme dorazili do SkiZábavy, dali nejaké posedenie v kolibe niekto jedlo, niekto víno. Potom sme mali disco, uffff, s djom sme absolútne hudobne nezdieaľali vkus (a to sa mi páčia dosť 90's). Takže zase na bare :) Ale boli vtipné situácie.

V sobotu som vstala 9,52 a do 10 boli raňajky. Stihla som.  Trochu komplikácii nastalo až neskôr. Po Silvestri som si povedala, že končím so snowboardom, idem po 14 rokoch opäť na lyže. Lenže nechcela som si brať svoje (neladili by s bundou a nohavicami - proste rada ladím farebnostne :) Tak som si zobrala maminine, lenže lyžiarky som si neskúsila a neboli to skôr 40-41 ale také skôr 39. Ale super sme si zalyžovali, dokonca moje túžby smerovali k tomu, že by som sa šla voziť na ratraku, aj som to dokonca vyslovila, ale nie všetci vedia rozdiel medzi ratrakom a snežným skútrom. Takže som sa musela ísť voziťna skútri - vodné a snežné skútre mi spôsobujú dosť stres, ale prežila som a aspoň som urobila super fotky západu slnka. Potom sme dali saunu, bazén a mini prípravu na ďalšiu párty, ale našťastie už bez dja :)))

A inak toto je fakt preriedený výber fotiek, takže veľa fotiek bude na FB.
presné vystihnutie mojich pocitov
trocha zo sobotnej párty, viacej bude v part.2


Kunsthalle Žilina
na kávičke a hejter Kunsthalle :)))
Oravský podzámok v Dolnom Kubíne
Koliba
krásne zátišie sme si urobili na recepcii :)))
vtipné momenty
odkazy pre recepčnú
tance
HERBERT sirupáry
bizár na snehu



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára