Stránky

1/16/2015

winter holiday & NYE party :] part 1.

Chaty po Vianociach sú dobré aj nie. Keď som dlho na chate, tak moja slovná zásoba sa pomaly začne zužovať na cca asi 10 slov. Táto chata (niekde pri Táloch), bola výborná v tom, že som tam bola iba 2 dni takže moc to na mne následkov nezanechalo :) Zistila som, že Brezno stojí fakt za nič (pardon, ale TOTO bola naša večera na NYE, pretože všetky reštaurácie boli zatvorené). Ale za to Banská Bystrica, aj by som tam šla kľudne bývať, keby mám výhľad na pamätník SNP (som šťastná, že aj na SK máme architektúru, ktorú milujem).

Inak chvíľky na chate sme si krátili neustálym opakovaním replík z kultovej show Farmár hľadá ženu, hrali hry, pily drinky, trošku hádzali konfety, urobili taký málý improvizovaný fotošút v kuchyni. No veď to určite poznáte. A ešte som zitila, že máme veľkú fanúšikovskú základňu nášho spoločného blogu We Are Slash u (vybranej) mužskej populácie. Síce po pár drinkoch sme už boli We Are SLAYER, ale ceníme si tú podporu :)))

Veľa fotiek bude TU
a to sú oni, najväčšia support pre WE ARE SLAH

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára