Stránky

1/18/2015

weekend v Bratislave: Urban Market


Ďalší taký veselý weekend. V piatok sme chceli ísť na jedno pivo, ale ako obvykle to skončilopri párty :))) No a v sobotu sme boli na Urban Markete. Pár super vecí som si kúpila, pár ich videla, ale ešte sa ich chystám len kúpiť. Tak napr. strašne by som chcela časopis Pyré a jednu knižku o San Franciscu. A kúpila som si časopis Flash Art, plus ako som sa tam tak motala a rozmýšľala o tom, ktorý si kúpim, mi pán predavač povedal, že z roku 2009-2011 majú zadarmo, takže mám asi 6 časopisov plného super umenia, najviac ma potešil s obálkou Zdeňka Sýkoru. Tak už len toto mi urobilo takú radosť, že ďalej som už ani nič nechcela. Ale to som si len myslela :) Kúpila som si ešte jeden Mark's diár z 82 bøok&design shõp. A v Amnesty International som dostala super tetovačky. A posledná fotka je môj najnovší 'favourite photospot' :)
Inak v Bratslave sa ľudia strašne moc radi fotia, asi 4 cuzdí prišli, že sa chcú odfotiť a dokonca aj cez deň :)))
super odkazy na WC
neznámi č.1
super tancovala
aj oni super tancovali :)
Neznámy č.2

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára