Stránky

12/02/2014

Warmup party pred Designblokom

Toto bolo ešte troška dávnješie, keď mám byť presná tak tesne pred Designblokom. Najprv sme boli trochu debatovať o našom spoločnom WE ARE / blogu v Café Kumbál. A ja som potom bola pozrieť ešte na párty v HOLPORTE. To som zostala v nemom úžase, na jednej strane nadšenie a na druhej trochu sklamanie zo samej seba, že ako som nemohla vedieť, že taká koncentrácia super designu môže byť na jednom mieste. Vedela som, že tam je iba Kartell a ten sa teda uý aj medztým stihol odsťahovať, ALE prišiel ešte niekto lepší a to KONSEPTI. Seriózne keby mám dom alebo byt tak tam si idem vyberať nábytok presne tam. Najviac sa moje srdce rozochvelo pri spomínanom Konsepti(tu majú mega super vecičky predávajú Vitru, si pamätám ako som sa nemohla rozhodnúť medzi stoličkou od Philippa Starcka a Vernera  Pantona staré nádherné časy), a potom aj Artemide (tak super svetlá majú, že všetky by som asi chcela, teda jasné, že najviac tie ružové a metalické). A aby toho nebolo málo tak do toho dosť super hrala wwera.

#Konsepti #Kartell #Artemide #Holoport #wwera
#ArtemidePrague #Komunardu32 #Design
#Konsepti #Vitra

www.konsepti.com
www.artemide-obchod.cz

wwera
George Nelson je proste stále HOT
a majú tam aj Henryho Wielgusa a Jana Plecháča
Frank O. Gehry
Artemide
Artemide

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára