Stránky

12/25/2014

Keith Richards mal narodeniny alebo Rolling Stones tribute

The Rolling Stones pozná asi každý (ak nie, je celkom vhodné zamyslieť sa:). To, že ja ich milujem (SERIOUSLY, keď som  bola po prvom koncerte RS, hľadala som dom Keitha Richardsa v Londýne :) vie asi dosť mojich blízkych. Ale stále cítim potrebu to rozširovať ďalej. A k tomu 18. decembra mal Keith Richards narodeniny (ten je môj  najobľúbenejší), tak som sa rozhodla sa poohliadnuť na genézu nášho vzťahu:).

Všetko to začalo v roku 2007. Išli sme najprv na Pohodu. Najviac sme sa tešili na Hives a Mando Diao. V tom čase sme to dosť emotívne preživali. Ale to som ešte nevedela čo  ma čaká v nedeľu. Neviem ako vy, ale ja osobne po festivale dojdem úplne mimo, a to ešte som mala ísť na koncert RS, zbaliť sa, prežiť niekoľko hodín na letisku a ráno o 6  letieť do Londýna. Inak koncert bol v Brne a bolo to k albumu Bigger Bang. Predtým som ich iba vnímala ako kapelu čo je docela dosť známa, ale nikdy ma to nenapadlo počúvať viacej. Jedniné čo mi utkvelo v pamäti, je jedna reportáž z ich turné po Japonsku, a ako mláde dievčatá boli značne preemotivované z ich vystúpenia, a dosť mi nebolo jasné, že ako prečo kvôli prestárnutým legendám. Po tom koncerte som to úplne pochopila. 
2007 išli sme na Pohodu
DEC 2008 s exfrajerom sme sa trošku nezhodli, tak na rozveselenie som si urobila taký malý fan art :)
Pohoda 2013

obdobie prasiak a naše lístky na RS v 2007
muži v LND sú trošku hot :)
platne na Brick Lane
dobrý fan art zrobila :)
prví fans v LND
ja som sa iba fotila :)
2010 po ceste z Abbey Road
2010 v Šanghaji myslím na RS
najfatálnejšia chyba, že som v LND nešla ešte raz na ich koncert
síce tento rok Keith mal 71, ale toto bol k jeho 70
fotka s RS musela byť
Guardian a ich kultúrna príloha po Route 66 v LA
Brno
fashion som tiež dosť prispôsobovala
taký priemerný fanúšik :)))
Seattle
LA
konfety a rocknroll
2014 ideme na koncert Rolling Stones a brala som aj všetky knižky, veď čo ak stretnem RS ?!? Nestretla som :/
moja reakcia na koncert :]
v Prahe a jeden z mojich obľubených music shopov
krabica plná radosti
upratujem platne :)
v pyžame Rolling Stones - (najlepšie) spájanie hudobných súvislostí
RS platňa v SF

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára