Stránky

12/03/2014

Atmoška a H&M Studio SPRING / SUMMER 2015 Preview

Asi nepoviem nič prekvapivé, ale nová kolekcia H&M STUDIO S/S 2015 bola tak super, že úplne všetko by som chcela :]]] Ale zase ja chcem vždy {slovne} všetko, takže po takom prvotnom roztriezvení najviac sa mi páčila metalická bomber jacket, a potom také super  pyžamo a potom biele šaty, simple modrá košeľa, biela mikina so striebornými rukávmi, bledomodrá mikina, kraťasy k pyžamu ... no dobre stále sa mi páči všetko :]]]] Odhliadnuc od super oblečka, to bolo zase super stretnutie super ľudí, v super polo tropical atmoške.  A k tomu vonku ešte pred vchodom hral taký asi pán bezdomovec The Beatles♥.


Super večer, ale to som bola ešte len v polovici. 

WE ARE /


spomínaná metalická bunda 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára