Stránky

9/09/2014

Material Stuff ~ August

Hawaii obesesia ma chytila v roku 2008 obzvlášť, keď som sa z neho vrátila. Nejde mi nezabudnúť na tie pocity ako sa mi tam strašne nechcelo ísť, lebo spolužiak mi povedal, že to je asi ako Mallorca pre Američanov. Hawaii je fakt raj na zemi, plus stále je to Amerika, ktorú milujem. Síce potom ma to nejak prešlo, iba teda čo sa týka môjho vizuálneho vyjadrovania, nemala som neustálu potrebu potvrdzovať, že milujem Hawaii v podobe kvetov alebo tričiek. 


A ktomu ide ďalší príbeh, keď som bola naposledy v Brne sa iba pozrieť do Footlockeru na biele Nike AirMax (primárne to bola iba zastávka, aby som mamine kúpila kyticu k narodkám) a, že si ich teda zase iba skúsim, lenže to mi predavač povedal, že sú posledné v EU v mojom čisle a , že ich už nikde nezoženiem. Tak jasné, že som si ich už musela kúpiť, ale ako hovorím bielych kvalitných tenisiek NIKDY nie je dosť :))) 

Ale(?) ešte stále som mala túžbu po niečom ešte malom. Tá bola zavŕšená až v New Yorkeri, kde som našla zlatú reťaz HAWAII a ešte k tomu v zľave :) Už som fakt chcela ísť preč, ale po ceste k autu, že sa ešte pozriem do Croppu (v živote som si tam nič nekúpila a asi ani nebola), no samozrejme mohla som tam nájsť naúšnice Aloha? Tak som si hovorila, že aby som mala kompletné Hawaii kombo musím ich mať. Ale vždy si hovorím, že toto vôbec nie je prvoplánové nakupovanie (ma to nejakú analógiu s mojim životom :). Inak blok v tvare zmrzliny je z HMka a je to môj nový architektonický denník - travel edition. Lebo mám super atlasy súčasnej archi. a tiež ako je to rozdelené na cestovateľskú verziu a normálnu. 

Hawaiian Sun je bronzer z Hong Kongu, ako popravde som ho využila asi asi  20x, ale tak bol to rok 2009 a Hawaii obsesia bola silná, musela som ho mať :) Aj s odpstupom času je super, len škoda, že je celkom nenápadný, čo ja uplne nemusím :)

Tiene Victoria Secret je to darček (MOOC ďakujem Mati) sú super, ešte naštudujem pár tutoriálov a už budem chodiť len so smokey eyes :))) tipujem, že sa k tomu tak skoro nedostanem, lebo už som našla úplne cool článok ako sa stať graphic designérom (čo som vždy chcela tak to pojdem skúsiť, že ako ďaleko sa dostanem, lebo vždy keď som začala tak som aj veľmi rýchlo skončila :)

A ešte podkladový papier je disko lepiaci obal na knihy. S obrovským nadšením som si ho kúpila, ale potom som zistila, že keď ho na nejakú knihu nalepím tak vôbec nebudem vedieť a ani vidieť obal knihy. No nič aspoň že to stálo asi iba euro :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára