Stránky

9/12/2014

Dovolenka p.1 ~ Sarajevo

Táto dovelnka sa z pohľadu fotiek sa bude zdať asi ako nekonečná :] Ale musím upozorniť, že ja iba veľa fotím. (A potom, že mi mrznú kompy, ale na druhej strane zase máme veľa spomienok :) Takže boli sme na dovolenke v Čiernej Hore. Po ceste sme sa ešte stavili v Sarajeve|Bosna a Hercegovina|. Teraz moc nemám čas tu vypisovať, ale zas som si potvrdila, že Balkán nie je pre mňa :) Išla som s očakávaním, že bude strašne veľa srandy za málo peňazí (niečo ako Ukrajina, keď prídeš a zbadáš liter vodky za 1e, je vždy dobré znamenie). Pre mňa to bolo asi ako dovolenka u nás len si treba primyslieť more a asi tak o -40% slabšie služby ako u nás. Ale ako v konečnom dôsledku fajn, vždy som túžila po dovolenke s veľa ľuďmi :] 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára