Stránky

7/24/2014

V piatok v pohode :]

Stránka Pohody už zrušila tohtoročný lineup takže moc neviem čo som videla v piatok. Ale čo si pamätám tak to začalo asi Billy Barmanom, ale to pršalo tak nemám žiadnu fotku, prestalo a začala som aj fotiť :] Potom sme si dali koncert Ivana Mládka a to bol riadny bizár :]]] A potom si už pamätám iba WWW, When Saints Go Machine, zo všetkého sme dali tak 1-3 pesničky [priznávam t ým kapelám moc šancu sme nedávali, ale keď mňa ani Pauli to nebavilo a som strašne rada, že som mala takého foto parťáka, ktorého to tiež rovnako omrzelo ako mňa:] Jediný koncert, ktorý sme dali celý boli Travis. Normálne sme až plakali :]]] toto bolo pre mňa celkom prekvapujúce, lebo mne sa od nich páčili 2 pesničky, ale rozcítili ma akokeby boli RS :] potom sme už dali Silent disco a ja potom nejaký punkový koncert, vôbec neviem kde to bolo ani ako sa volala kapela, ale hral tam na bicie Michal Kaščák a bolo to strašne super, len škoda, že neviem to meno kapely :] potom sme sa ešte stretli v Redbull buse na Jimmym Pé a už iba vítanie slnka.

zase veľa fotiek bude TU




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára