Stránky

7/15/2014

Beyoncé party

Bola som na super Beyoncé párty. Každý symbolizoval nejakú pesničku, len ja nie :]]] To možno preto, že ju až tak nemilujem z celého srdca :] Takže môj kostým pozostával z trička Jay-z, zlatej reťaze, latexovej sukne, nike airforce-ov a mojej zlatej David Bowie bundy - v tej mi bolo avšak tak teplo, že som v nej bola asi 10 sekúnd. Tričko Jay-Zho som mala oblečené prvýkrát od jeho kúpy čo bolo už v januári. Vtedy som sa presviedčala, že si ho musím kúpiť keďže mám to neskoré hiphopové obdobie :]]] 
Ešteže prišla tá Beyoncé párty, že som ho mohla prevetrať. Inak Pajka [dúfam, že sa nenahnevá, že ju tak verejne volám] zrobila super párty, teda aspoň si myslím, že ona bola ten organizátor. Urobila super[ko] projekcie, že už len kvôli nim by som si to zopakovala :] len neviem či aj susedia by boli za :]]]


inak ak ste fakt fanúšikom Beyoncé tak sa pozrite SEM
a ak chcete videť viac fotiek zajtra tak SEM




2 komentáre: