Stránky

7/20/2014

Pohoda štvrtok

Fotky sú zo štvrtka a piatka doobedia. Inak toto bola prvá pohoda, kde som videla skoro všetkých headlinerov. Prvá Pohoda kedy mi prišlo nevolno. Prvá Pohoda, kedy to super kúpalisko zatvorili už naozaj. Ešte to bola aj prvá Pohoda kedy som oficiálne fotila a celú sobotnú noc vypila menej ako 2dc vína. K tomu sa hodí jedine pesnička od Davida Bowieho Changes. Inak veľa fotiek zase bude TU.


V piatok sme videli: BAND OF SKULL, UKRAJINSKÁ NÁRODNÁ FILHARMÓNIA, TAME IMPALA, THEO PARISH, KRAFTWERK, KOSA Z NOSA, MR. SCRUFF. A asi nič ma nenadchlo. Kosa z nosa ma možno sklamala, od 13 milujem pesničku Neurčité náznaky šťastia a očakávala som také príjemnejšie vystúpenie. Také zavýjajúce to bolo :]]] a spevák na mňa pôsobil arogantne trošku :] inak aj minulý rok sme boli na Pohode a fotky sú tu 1, 2, 3


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára