Stránky

12/18/2012

OTTAWA - TORONTO

Louise Bourgeois
Toronto
nový bicycle diary : ]
všetko by som vykúpila : /
Freitag
Goodwill
OTTAWA tak sem sa už nebudem musieť vôbec vracať :] v porovnaní s Torontom riadne "pokulháva", ale mali tam super požičovňu bicyklov [ čo vždy pozitívne zapôsobí :]
TORONTO v tomto meste chce bývať, v mojom rebríčku TOP miest kde chcem bývať tak je asi na 2. mieste :] najviac sa mi páčilo na Queen Street West, všetko čo by som k životu potrebovala [kultúrne vyžitie, big respect pre cyklistov, vintage shopy, asi 2 urbany, najlepšie papiernictvá a kníhkupectvá - no úplny raj - teda z tej polovice dňa čo som tam strávila sa to tak zdalo :] horšie to mali s Goodwill-om [ thrift store ] po 2 hodinách hľadania som sa k nemu dostala a nič som si nekúpila, ALE po ceste späť som zase našla record store, kde som ulovila novú LP od Rolling Stones za 6 dolárov - hneď mi bolo lepšie :]

1 komentár: