Stránky

12/11/2012

NEW YORK - MONTREAL


NEW YORK - ja neviem čo si mám o tomto mieste myslieť, na jednej strane je super, ale na druhej je tam toho na mňa moc. Ja lásku k mestu určujem podľa odhadu rokov koľko by som v ňom žila :] NY je tak možno na 1rok [ takže to mesto moc nemilujem - toto málokto chápe, ani ja to nechápem, keďže je tam všetko čo milujem ]. No aj tak som to musela premyslieť tak, aby sme tam išli [ predsa len MOMA, MET, Guggenheim, CBGB, jazda na bicykli po NY a ešte by to vyšlo aj na Davida Byrna tour so St. Vincent - tak bolo jednoznačne rozhodnuté :] takže moje Bicycle diaries USA & CANADA som začala bez Boba, lebo 10 min. pred odchodom z domu na letisko som zistila, že sa mi nezmestí do kufra, ale on sa nezmestil do žiadneho kufra, ktorý sme brali so sebou :[ to bola najhoršia rana, čo som si myslela, že sa môže stať, no zistila som, že to môže byť ešte horšie [z pôvodných 2 dní som mala na NY len 8 hod, za ktoré som mala stihnúť 12 múzeí, menší shopping, koncert DB a aj to bez bicykla - takže do NY musím ísť zase :] 
ŽIVOTNÉ SPOJENIE SÚVISLOSTÍ: nikdy v živote som asi nemala väčšiu radosť [ dobre jasné, že mala :] Shine a light [ záznam koncertu Rolling Stones od Martina Scorseseho ] bol natáčaný v Beacon Theatre, kde mal zrovna koncert David Byrne - myslím, že väčšie prepojenie hudobných súvislostí sa mi ani nemohlo stať ♥ ❤ ❥ ❣ :] 
Spomínaný zoznam múzeí, ešte nedokončený








Beacon Theatre


DAVID BYRNE & St. Vincent



HELVETICA

Norman Foster z diaľky :]

tak aspoň jedno múzeum :]

MONTREAL - uhhhhhmm také kandské Frisco :] všetko ako má byť - ľahký prístup k verejným bicyklom [ až na to, že si prevádzkujúca spoločnosť zablokuje na 3 týždne 750 e ] nijak extra kopcovitý terén - takže dosť pohodička, aj fotiť sa dá počas jazdy :] najviac sa mi asi páčilo pred múzeami [ toľko inštalácíi, skulptúr po kope, bolo to dosť kúúl vidieť a ešte aj fotiť = taký riadny gýč vživotnej realite - to mám rada :] no ale za jeden deň som toho moc nestihla,  takže ďalšie miesto kam sa musím vrátiť :]


25 $ :]


7 komentárov:

  1. V New Yorku som MoMu nikdy nestihla, som z toho stále na prášky. Osobne by som tam chcela pobudnúť dlhšie ako rok. Naproti tomu, mám pocit, že na Montreal ti stačí oveľa menej. Bola som tam mesiac cez leto, bolo to fajn, ale neohúril ma. Múzeum súčasného umenia má zúfalo nudnú expozíciu, ale napríklad také Musée des Beaux-Arts (vrátane tej ulice, kde stojíš :) - výborné. Highlight bolo tiež strašidelné kino za dva doláre kdesi na predmestí. Ak sa niekedy vrátiš do Quebecu, choď rovno do Quebec City. Veľmô pitoreskné mesto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. - uhhhmm to by aj mna mrzelo s tou momou [uprimne sucitim] ale zase ber to tak, ze aspon budes mat dalsi dovod preco ist do NY:] no ja prave v Montreali som bola 1den takze mozno preto sa mi to zdalo by tak super [ale zase mne staci malo, ked mam bicykel tak sa mi zda byt vsetko super-kuul :] no prave tam kde stojim tam som chcela ist, ale este mali zatvorene a potom som to uz nestihla : / inak kino za 2 dolare a na predmesti? dalsi dovod preco tam chcem ist opat :]

      Odstrániť
  2. já ny uplně miluju! byla sem tam dva týdny ale dokážu si tam představit 10 let i víc... fakt mě to město baví :) ale moma mě zamrzela - miluju Moneta a když sem tam byla měli ho celýho sundanýho a dva dny po mym odjezdu začínala jeho velká výstava - jako fakt fail! :D
    a super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. - achhhh o tych premeskanych vystavach mi ani nehovor :/ tiez sa mi to stalo tolko krat :/ ale vzdy si poviem, ze tak tie obrazy nezomru [nanajvys ich niekto ukradne, ale co beriem za malo pravdepodobne] tym sa tak upokojujem :]]]
      - no ja by som zase v SF mohla zit tak 10rokov, mozme urobit deal, ked sa tam prestahujeme mozme si vzajomne posielat pohladnice :]]]

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. a to vies kolko som ich tam musela este nechat ?:] ale ked ta to potesi v obale Beatles nebola rubber soul, ale nejaka vyberovka od nich :]

      Odstrániť