Stránky

12/04/2012

Architecture Biennale 2012

Pre mňa hlavný cieľ cesty :]
Santiago Calatrava
Venice
San Marco
téma Architecture Biennale
USA pavilón
HELVETICA <3 moja najmilovanejšia :]
Napodobenina Picassovej Guernici
ArchiBienalle ju dostalo :]
Padova
Lago Di Garda & konfety :]
Milano

:]]] sranda bola
Milujem architektúru [ ale vôbec sa jej nerozumiem ], takže si ju iba fotím a zasnene na ňu pozerám :] ale baví ma to :] a najradšej podľa nej cestujem, tentokrát som sa snažila nahovoriť pár ľudí aké je Architecture Biennale "worthy to see before you die" :] pár super kamarátok sa chytilo, tak mesiac predtým som nad ničím iným nerozmýšľala, len ako si splním svoj dlho očakávaný sen [ AB a Guggenheimovo mus., do kt. sme ale nestihli ísť - takže musíme ísť na ďalší rok ešte raz do Benátok, plus je tam zase Art Biennale takže to bude predsa len také kompaktnejšie :] AB je rozdelené na 2 časti [ Giardini a Arsenale ] to prvé mi trochu pripomínalo taký krajší Agrkomplex v Nitre :]]] ale Arsenale bolo presne podľa mojich vysnívaných predstáv :] inak Benátky sú celkom fajn [ teda po pravde dosť esteticky pôsobiace mesto ] len tam nikto nechodí na bicykli [ takže všetko je také zdĺhavejšie, keď sa vám nechce platiť za gondolu okolo 80 e ]. Po Benátkach sme si dali, Padovu, Veronu a Miláno.

Keby niekoho zaujímal môj komplexnejší pohľad na moje architektonické cítenie tak tu :]




5 komentárov:

  1. nabudúce ma berte so sebou, ja by som išla aj bez prehovárania! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. héj parádní fotky! to rybí oko mě fakt baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. silvi v pancuskach je super. a ta zelena bomber bunda so zltymi neviem-co je bohova!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný fotky,, miluju itálii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. naprosto uzasne fotky, skvely post. stav se nekdy=)

    TIGERHEART

    OdpovedaťOdstrániť