Stránky

8/27/2014

Sobotná Pohoda 2014

Skoro som zabudla, že už nejaká Pohoda bola, ale našťastie si niekedy pozerám staré fotky a nájdem aj tie "stratené" :] Táto Pohoda pre mňa bola asi najkľudnejšia zo všetkých! Dôvodom bolo to, že som sa chcela venovať foteniu (výsledok TU, TU, TU) a keď fotím sa snažím vyhýbať všetkým alko drinkom, lebo sa mi strašne trasie ruka alebo ako najnovšie zabudnem, že hra nejaká hlavná hviezda ( TU som zabudla na La roux, ale TU a tam som nič nezabudla). No a potom si človek uvedomuje viac, že spí v stane, aj väčší strach má z ucholakov a tak :] ale zase som mohla vidieť všetky super kaply z blízka (SUEDE, TRAVIS najlepšie pre mňa!!!). Takže má to aj výhody a nevýhody :]

Bonus: stretli sme Martina Madeja, ktorý si s nami neochotne hodil konfetami :]]] 
Video: nesmierne sa mi hodí k sobotnej Pohode :]




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára