Stránky

8/21/2014

Material Stuff ~ June ~ July

Každý mesiac mením poradie svojich obľúbených materiálnych vecí. Toto je ešte z obdobia tesne po Wilsonicu~Karlovy Vary~Pohoda. Niektoré z vecí sú darčeky, iné sú zase darčeky, ktoré si kúpim sama :]]]
knižka VISUAL ENCYCLOPEDIA je tak ťažká a tak nesmierne super, že predčila aj moju nonstop obľúbenú knižku od Davida Byrna Bicycle Diaries a aj druhú obľubenú od Davida Byrna How music works :] je rozdelená do niekoľkých sekcíí ako art, architechture,..., ale aj bioógia a normálne aj čítam to čo ma bežne nezaujíma, ako je napr. biológia :] všetko je tam super popísané, takže úplne ľhako zistím ako sa povie hrot ceruzky :]
najviac leské KONFETY, ale najmenej efektné na fotkách :] darček od Margarity <3 tá vie ako potešiť, tak ako aj LAKom American Apparel. Tiež dosť dobrý.
hodinky CASIO zlaté, sú pamiatka na môj výlet do Šanghaja podľa pesničky od Davida Bowieho China Girl a Zoná A Dievča zo Šanghaja :] stáli iba asi 3e a mám ich od roku 2010 a stále sú dosť hot :] SLUCHÁLTKA a prenosný REPRODUKTOR Philips - tak doposiaľ som disponovala asi 3-4 roky s iphone sluchátkami. Takže tento dar bol celkom priamočiarim vytrhnutím z biedy :] a ešte k tomu ladia aj ku knižke :]]] no a REPRODUKTOR úplne najsuper vec, keď človek príde o iphone. Malý, praktický, dlho vydržal hrať na kúpalisku a ešte aj vo farebnostnej škále, ktorá bola môj minulý mesiac obľúbená :]  

intergalakticko-modrý MOUSSE od Maybelline, tiež dobrá vec na oči, na mňa je to síce málo výrazné, ale aj tak to viem zúžitkovať :]
  
PONOŽKY zo Stradivariusu, k mojej roztlieskavačskej uniforme [zatiaľ mám k nej iba ponožky a pom poms, ktoré nemám šancu asi nikdy využiť :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára