Stránky

6/24/2014

Wilsonic 2014

V poslednej dobe výlety do Bratislavy sú celkom vtipné, aj keď to tak zo začiatku nie vždy vyzerá :] napríklad dosť často sa nám stáva, že nemáme väčšinou kde spať [týmto chcem veľmi poďakovať NAJ~SUPER kamošom, ktorí nás vždy prichýlia ĎAKUJEM a keď mám byť úplne špecifická tak hlavne MATI]!
Tentokrát sme boli na Wilsonicu, pre mňa to skôr bola taká pracovnejšia záležitosť, čo môžete vidieť TU takže som zábavičku nechávala na neskôr :] Potom prišla aj zábavička a naozaj to bola sranda :] ĎAKUJEM všetkým zúčastneným! Bolo to super! Iba Wilsonic by mohol mať 2 dni a byť zase pri Dunaji!



The Rolling Stones - Stealing my heart & k tomu darček od Margaryty čo som dostala o 6 ráno od nej z American Apparelu :] musím asi moc poslúchať, že mám takéto šťastie

1 komentár: