Stránky

6/29/2014

Spirituálna výprava do hôr part 1

Úplne som zabudla ako je super niekedy vypadnúť z mesta do hôr. Naozaj! I keď sa mi zo začiatku moc nechcelo a hľadala som nejeké dôvody ako neísť, po výlete som bola naozaj nadšená a extra spokojná, že som absolútne vybočila z toho môjho zaužívaného weekednového stereotypu.

Takže dostala som pozvanie na Spirituálnu výpravu do hôr [ten názov ma trocha desil, mňa ako mestkého človeka, pochádzajúceho z vidieka:]]] ale hovorím si, že na chate som dlho nebola a slávia sa narodky, tak by som nemala chýbať. A samozrejme spoločnosť super ľudí ma tiež motivovala. 

Z Prahy sme vyrazili asi v piatok okolo 5 a v Třinci sme boli okolo 9. Cesta bola fakt fun, počúvali sme S Club 7, vystrkovali hlavu z auta, hovorili si nové pikošky, proste fajn :] o 10 sme sa všetci stretli na nejakej chate, ktorá bola akýmsi medzi stupňom k našej chate, kam sa dalo dostať iba pešo a trvalo to hodinu [tejto informácii som moc | tak dobre vôbec neverila | a myslela som, že určite sa tam dá dostať aj autom. Nie nedalo :] Teraz sa smejem, ale chcelo sa mi niekoľkokrát zaplakať. Keďže sa ide niekam autom tak sa nebalím príliš pragmaticky | povedzme, že 4-5 outfitov, aby som predsa na chate nechodila stále v tom istom :]]] | plus nejaké plechovkové radlery a jedno víno, no bola to taká menšia skúška mojej odolnosti :] 

A keby chcel niekto videť viac fotiek || lebo ich mám strašne moc || tak TU!
A pri pozeraní fotiek počúvaj super hudbičku:



ráno sme išli vítať slnko, ktoré však nebolo :] inak to je naša super chata

1 komentár:

  1. Super, závidím ti výlet i super part, zajímavé vidět blogery, jak jsou styloví i na horách :)

    OdpovedaťOdstrániť