Stránky

5/07/2014

POKOJE part.1

Výstava POKOJE ma nejak špeciálne nevyviedla z rovnováhy. Bolo to fajn. Mne sa moc priestor nepáčil [ otázka je, ktorý priestor sa mne páči, odpoveď je pekný, nebudem uvádzať príklady, lebo by sme zase skončili u MOMY. Ale nemusí byť iba pekný pekný, môže byť aj prekný bordel, ale toto nebol ten prípad úplne:) myslela som, že od Nákladového nádraží Žižkov už nemôže byť niečo viac zvláštenjšie - predsa len môže :] Odhliadnuc od priestoru tam boli niektoré veci čo vo mne vyvolali nadšenie! Napr. to, že si človek mohol poslať pohľadnicu (teda väčšina by asi poslala svojim známym, ale ja by som poslala sebe /lebo si zaslúžim a už mi nikto neposiela!?!/, ale nemala (nikto nemal) som rozmenených 10Kč na známku). Potom sa mi páčila inštalácia v podobe cukrovej vaty, ale bola som zvedavá či to je naozaj cukrová vata a NEBOLA :(  Ešte bol super (asi) Atelér typografie zo Zlína a asi v podstate všetko čo mám na fotkách.V part 2 bude ešte viacej lepších vecí :]

Inak fotky idú od konca ako sa v skutočnosti stali.
Aj Paulinu sme stretli :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára