Stránky

5/16/2014

párty weekend v Bratislave :]

No ja ani neviem, kde zažať asi :] keďže mám pocit, že posledný weekend trval asi týždeň [má na tom podiel možno aj to, že štvrtok bol voľný], musela som na SK a premýšľala som ako spojiť párty život s povinosťami a múzeami :] prepojilo sa to vynikajúco - v piatok Primark, potom sme vyzdvihli Margaritu, ktorú som pozvala na "super" pripravenú návštevu, ale to som netušila, že jej ponúkam super párty s nocľahom v aute :] takže okolo 9 sme vyrazili do Bratislavy, a medzitým som volala kamarátkinej sestre, kde sme mali spať, že teda sme na ceste. Tento telefonát dopadol celkom prekvapujúco, pretože sme zistili, že nemáme, kde stráviť piatkovú noc, lebo som si neprečitala FB, WHAT'S UP ani email - nebol čas byť na nete, pretože som sa vozila na bicykli a robila všetko čo nemusím :] Ja inak nie som moc náročná, v prípade núdze zvládnem aj auto, ale chuderka Margarita prvýkrát v Bratislave a chcela som jej pripraviť trošku normálny výlet. Nevyšlo to úplne :] Tak som volala Zuzke, že či by nemala požičať 2 spacáky. Tá našťastie nemala doma spolubývajúcich, takže v našich  zavládla radosť, lebo sme mohli spať u nej :] 

Párty život som skúsila v BA asi na rok a viac nejak 2007-2008 a musím povedať, že stále je to fajn :] začali sme  U čerta [celkom zmena, my sme stále chodili do Vydrice alebo k Andymu:] potom Klub Dole [ z toho som nadšená - v piatok som sa tak neznela - zaprisahávala som sa, že som tam poslednýkrát, pretože za 7e tam bolo asi 30 ľudí, DJa a jeho hudobné vyjadrovanie som už vôbec nepochopila - no a na druhý deň sme tam išli opäť :]]] docela dosť mi to pripomínalo pražskú Meet Factory, ale takú úplne novú, je fakt škoda, že aj v Prahe nemáme niečo také v centre, proste 2.patro, Roxy, Nod, Chapeu Rouge mi už nestačí:] potom sme išli do Nu Spiritu, ten priestor mi zas pripomína hotel v Užhorode, ale zase opakujem nie som náročná na zábavu:] a nakoniec domov [teda ja by som pokračovala, keďže ja sa roztancujem až tak po 4], ale chýbal Bukanýr a nejaký nonstop na občerstvenie, tak sme naozaj už išli domov. So Zuzkou sme sa dohodli tak, že nám príde otvoriť, keďže mali iba jedny kľuče - opätovne som zistila, že takéto dohody naozaj nefungujú:]]] ale nakoniec to dopadlo dobre [btw.ĎAKUJEME všeykým za všetko] stihli sme Prieskum, Pop [f]art v Cvernovke a ešte aj večer párty :] jednoducho super weekend a to sme boli ešte len polovici :]

Hneď ráno [tak dobre u mňa je ráno v sobotu o 11-12:] sme dali obed a utekali sme kúpiť ďalšie konfety, lebo deň predtým bola neuveriteľne veľká spotreba :]]] 


toto je presne čo sa mi spája s weekendom :]
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára