Stránky

4/23/2014

Špálovka & Topičúv salón

V sobotu po párty sme naozaj nemali čo robiť :]]] tak sme išli do 3 múzeií Dům U kamenného zvonu, Galerie Václava Špály a Topičův salon. V Špálovke bol Jan Hísek a tam nastalo totálne spájanie životných súvislostí - kúpila som si noviny Atelier v museum shope v Dome u kamenného zvonu a na obálke bol Janči - ten čo mal tú výstavu v Špálovke Inak Špalovka je super - keď máte náladu na malú galériu / múzem choďte tam - je tam úžasný výhľad :]   

V Topičovom salóne som bola po prvýkrát a tak u mňa nastalo mierne zdesenie, ale to potom vystriedalo totálne nadšenie - našla som obraz, ktorý som zistila, že ma vystihuje - je to Zdeněk Sýkora. A potom ďalšie spájanie životných súvislostí - v Topičovom salóne som objavila obraz Václava Špály - kam sme potom išli - no nič nie je lepšie po piatkovej párty :]


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára