Stránky

4/18/2014

Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend : DENISA NOVÁ

DENISA NOVÁ bola tak super, že by som to ani nečakala :] očividne má tiež záľubu v metalických farbách ♥. Inak prehliadka sa konala v DOXe [ pre mňa moc super ] - mólo bolo iba jednosmerné a v tvare S - zase pre mňa plusový bod - vždy keď je to iné, cítim väčšie nadšenie a jedinečnosť :] Prehliadku by som rozdelila na 3 časti: 1. časť - najpr som sa spamätávala z toho čo vidím - najviac ma šokli platformové gumáky - v mysli som sa veľmi smiala. 2. časť - začala tým, že začala hrať kapela Please the Trees { niečo ako český Joy Division } a potom prišli tie metalické-latexové veci - to som už lapala po dychu :]]] 3.časť už bola úplne praktická a nositeľná, ale zaujimavá. Inak keby niekoho zaujímalo niekoho oblečko ľudí na prehliadke, pozri SEM.


1 komentár: