Stránky

2/05/2014

Passion for trash :]

Toto bolo ešte cez Vianoce. Takže vtedy bol čas na všetko čo mám ráda - hrabať sa v starých veciach :]           vyhrabala som docela dosť vecí najviac asi z roku 2006-2008. Tak napr našla som svoj prvý lístok z Veletržního paláca, taktiež lístok do MOMY a aj poznámky k tej návšteve :] ďalej som našla svoj prvý a posledný plagát o Frankovi Gehrym do školy [to som robila ešte keď som ho milovala čo bolo asi v roku 2005]
narodeninové prianie k 16 alebo 17 narodeninám a vnútro z CD Zóny A
tieto sú z roku 2011, ale fotím si ich stále :] 
môj dotvorený plagát :] 
super design z Holandska
HELVETICA asi :] 
spomínaný plagát z roku 2005 dobre dávno :] 
môj kedysi najobľubenejší obchod :] 
rok 2007 Paríž a Holandsko 

2008 prvýkrát v NY :] 
prvýkrát v Manési 
toto už strašne dlho chcem 
moje poznámky z MOMY
super plagát 
áno mám :] 
Kazimír Malevich


1 komentár:

  1. Pri upratovaní je to presne to isté u mňa :D Hlavne všetky letáky z výstav a vernisáží, čo som si všade pohrabala na pamiatku. Dlhý čas som si ich lepila na stenu (nuž, v 13tich som mala záchvat lepenia všetkého na stenu... a neskôr som pokračovala, pretože už bola tak či tak zničená :D) No po maľovaní putovali do krabice. Som hoarder, neviem tie veci vyhodiť :D

    OdpovedaťOdstrániť