Stránky

2/03/2014

party,party - ARTIKL magazine

Tento piatkový večer bol dosť bohatý na konfety a na dobré párty. Začali sme v Basemente na krste časopisu ARTIKL. Začínalo to veľmi sľubne - najpr nejaké projekcie, ale aj tak vlajka Backstreet Boys bola najlepšia. Ďalší Dj bol Holy aspoň myslím a to bolo akokeby karaoke, ale v takom artovom kontexte. To ma dosť bralo. O polnoci prišiel krst a po krste fakt debilné vešanie sa ľudí na háky (FUJ FUJ FUJ našťastie som sa nepozerala, takže nemám nepríjemné spomienky:)  Potom sme išli do NODU na Hoegarden :] a v 2.patre hral Orion a keďže mám svoje hiphopové obdobie tak nič iné ako ísť nám nezostávalo :] musím uznať, že djské zoskupenie Orion a Double J hrali tak dobre, že som aj tancovala - v poslednej dobe to už docela málo praktikujem :] No a po veľmi dlhej dobe sme sa vyhli nášmu piatkovému stereotypu a nešli sme Bukanýrovi, ale domov :]

Ešte k časopisu ARTIKL - pre mňa osobné NAJKRAJŠÍ darček za január 2014 v printových médiach :] nielen, že je zadarmo, ale ešte aj obsahovo a vizuálne veľmi hodnotný!!! Je rozdelený na sekcie hudba, koncerty, divadlo, fotka, maľba. Takže konečne "priestor", kde sa združjú všetky záležitosti na papiery čo mám rada :] pre mňa 110% a dokonca už je aj 2. číslo! 
najlepšie tenisky :]
Ricky Martin na návšteve v Praze :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára