Stránky

11/07/2013

Oskar Kokoschka v Prahe

 Piatok party, v sobotu arty :]  Boli sme na Oskarovi Kokoschkovi v paláci Kinských. Ako od tej výstavy som nečakala nič, pretože som nikde nevidela žiadne plagáty - skoro žiadne promo aktivity, takže mi vychádzalo z toho, že to nebude asi stáť za veľa. No a moje predpoklady sa potvrdili - žiaľ.  Bola to síce iba Oskarova grafika, ale aj tak som čakala väčšie umelecké obohatenie. Palác Kinských v mojich očiach úplne zlyhal - jedna malá miestnosť. Ale Oskimu nemožno uprieť kresliť vedel :] najviac ma očaril obraz / skica NY a potom nejaké farebné veci. Arty deň sme zakončili v Café Pavlač pri Komfort Magu [môj obľúbený mag. z CZ] a potom sme hneď začali s prípravou na party saturday nite :] 
V ten deň som chcela ísť na blší trh, ale dobre, že som nešla takýto skvost nájsť na ulici <3
Labka fight :]
nemali Mroža musela som toto
Palác Kinských dosť zavádza
bol to pekný pocit, ísť na Kokoschku s Andym :]
ďakujem za fotku bez A : /
idete si len tak po ulici a zbadáte toto ? životné znamenie :]
Komfort mag vie :]]]

3 komentáre:

  1. no presnu adresu neviem, ale je to ked vystupis na zastavke Husinecka a pojdes smerom na Cafe Pavlac [ co je smer na Olsanske namesti ]a je to nejaky anglicky secondhand, dufam alebo dnes tam asi pojdem tak mozem napisat este adresu presnejsie !:]

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta warholácká sukně je krásná!!! tyjo, to beatles tričko je z toho London shopu v Seifertově,že?? to asi musím mít! :D

    OdpovedaťOdstrániť