Stránky

11/20/2013

Ceny Jindřicha Chalupeckého 2013

Ceny Jindřicha Chalupeckého vo Veletržním paláci boli fakt výkvetom konceptuálneho umenia [ presne to čomu moc nerozumiem a čo mi príde vždy najmenej zaujimavé, pretože sú to väčšinou objekty, ktoré sú podľa mňa s takou menšou estetickou hodnotou - ale tak nebudem prehnane kritická - niekedy sa to dá !]

Po zhliadnutí výstavy som bola iba naozaj rada, že to aspoň je situované vo Veletržním paláci [ zachránila to stála expozícia francúzkeho umenia a výstava Slovanská epopej a potom ešte aj Kotlík a Prager :] takže v  konečnom dôsledku som spokojná :]

Keby CJCH zaujímali nejak detailne tak tu je super článok, s ktorým sa úplne stotožňujem!
toto vyhralo prvú cenu - Domink Lang
a toto je môj postoj k cenám JCH :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára