Stránky

4/17/2013

IT WAS ALMOST COOL STORY BRO :]

Všetko by bolo super, len KEBY pár detailov vyšlo inak :] napr. keby koncert Kid Koalu nebol v nedeľu, ale v sobotu :] keby na miesto koncertu Exampla som zažila koncert Calvina Harrisa, keby na Veľkú Noc som nezabudla Boba [bicykel] v Prahe vonku na ulici a nemusela sa preň ho zo Slovenska vracať :] ale aspoň som mala šancu nejaké knižky prečítať :]

Kid Koala je naživo moc~moc dobrý :]!
Adira Amram & The Experience
moja stále rozrastajúca sa zbierka bielych tenisiek [ priznávam sa som závislá na bielych tensikách ] kedysi mi stačili tie z Tesca za 190 Czk, ale čím som staršia nároky stúpajú :] z ľava do prava: Vans [ najnovšie ], Forever 21 [ najpohodlnejšie členkové tenisky ], HM [ platformové tenisky - veľmi elegantné tenisky k šatám :], koženné Keds [ úplna party-obuv, ktorá znesie veľa ], Fred Perry [ nedeľná prechádzková obuv - tie musím šetriť mám ich asi od roku 2007 :]
Love at First Sight ako by zaspievala Kylie Minogue - vegetariánsky karfiol
keby som takéto darčeky dostávala častejšie ❤ tričko Rolling Stones s obrázkom ich najnovšieho albumu + pohľadnica = v takýchto momentoch cítim veľmi intenzívne šťastie [ ĎAKUJEM Majčinke ]
už cesta do Prahy pre Boba - nevyhnutná súčasť 'diamanty' s Dianou Mini :]
moja súčasne naj-kombinácia - American Apparel mikina a môj najviac diamantový nahrdelník z Forever 21 :]
moc dobrá knižka / je v nej aj testová časť, kt. mi vždy potvrdí, že tú teoretickú časť by som mala viacej vnímať :]
nálepka z Holandska
zima : /
poučné čítanie - sú tam poriadne hudobné záblesky
raňajky
kniha českého pôvodu, ktorá by bola viacej fajn, keby má väčšie obrázky :]
taká náročnejšia knižka na čas :]
aj po 3 dňoch tam bol :] týmto ďakujem všeykých ochotným autobusárom, že mi nezobrali kľúče a mohla som si urobiť takýto unikátny výlet do prahy na jeden deň :]
cestou späť som sa už venovala iba obrázkom - najmä tie o Havaji ma bavili!
tiež veľmi zaujímavé 'čítanie' :]
v pivnici okrem Ringa [ bicykel ] prekvapujúco býva Helmut so Salvatorom 
opravujeme Ringa
tu sa už psychicky pripravujeme na narodeninové video :]
niekto sa dobre pripravil [ silná hudobná a emocionálne podložená vsuvka :]
tu som začala závidieť peňaženku :]
spev
ani konfety nechýbali :]
a radosť :]




2 komentáre:

  1. ako si tam mohla nechať takého miláčka? ale až ma to prekvapuje že tam ešte stále bol :)
    a úplne najviac ľúbim tvoj blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jemine on tam booool! faith in humanity restored!!

    OdpovedaťOdstrániť