Stránky

4/15/2013

HOME DETAILS

Nejaké životné [asi nie moc podstatné:] detaily! Od 4 fotky je možné vidieť ako som trávila Veľkú Noc [ prehrabávala som svoje nazbierané veci a zistila som alebo viacmenej iba znovu potvrdila, že veľmi rada zbieram :] takže som našla a pripomenula si atmosféru niekoľkých rokov, popočúvala platne, znovu roztriedila časopisy podľa súčasnej dôležitosti, zvesila vianočnú výzdobu a zobrala oba bicykle [Boba & Ringa] do Prahy :]

pripomínam si rok 2011
rok 2010 a najlepšia kúpa môjho života za 4$ :]
George Harrison a.k.a najlepší dar

Science Mus. guma z roku 2006

pripomenutie roku 2006
rok 2012
moja neúplna zbierka časopisov
zásadný moment môjho života: Guggenheimovo mus. v Bilbau [ vtedy som mala pocit, že Frank Gehry je muž môjho architektonického života :]

rok 2008 a môj prvý výstup na Žižkovskú vežu :]
Ringo ide do Prahy
S Bobom :]
Goodbye Vianoce :]




2 komentáre:

  1. roztriedila časopisy podľa súčasnej dôležitosti --- hihi, to je zaujimave, to by som chcela vediet ako sa robi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uu Ringo a Bobo! taky mi brzy pocestuje další kolo do Prahy, musím ho též pojmenovat! :D

    OdpovedaťOdstrániť