Stránky

11/18/2014

La Biennale Di Venezia 2014!



Benátky pre mňa trochu zbytočné mesto - dosť komplikovane sa tam pohybuje, búra to všetky stereotypy mestkého života, nedá sa tam urýchlene pohybovať a jazdiť na bicykli už vôbec. A podľa mňa preto tam začalo bývať bienále umenia a architektúry. Ja som bola zatiaľ iba 2krát a to vždy na architektúre, ale neľutujem! Tento rok som chcela stihnúť už aj Guggenheim Museum, ale zase sa nepodarilo, lebo začalo pršať, roztrhli sa mi moje nové najkrajšie tenisky a bola som unavená a nemali sme čas. 

Inak bienále prebieha na 3 miestach, ja som bola iba na Giardini :( ale nedalo sa viacej. Ale potešujúce bolo, že som predavačku lístok nahovorila na študentské vstupné bez nejakého dokladu takže som si rozhodne viacej dopriala v museum shope. Btw. museum shop výborný. Inak tohtoročným kurátorom je najlepší Rem Koolhaas z Holandska - áno presne ten čo urobil TV Central v Pekingu alebo knižnicu v Seattli. Inak z pavilónov sa mi najviac páčil koréjský, japonský, dánsky a brazílsky.

A konečne som bola aj na predraženej gondole a hodnotím to ako najviac zbytočne vyhodené peniaze. 

Fotky z môjho 1 bienále v Benátkach TU.


Moje vizuálne zhodnotenie benátskeho bienále :] je to 10 !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára