Stránky

10/03/2013

Prague Fashion Weekend 2013

Tak trochu oneskorene, ale predsa ešte niečo z Prague Fashion Weekend-u. Fotiek mám požehnane :] tá prvá časť zobrazuje to čo ma najviac zaujalo a to bolo Super Studio [aspoň myslím, že sa to tak volalo:] a potom prehliadka Zuzany Kralovej - Kralova Design - a síce to bola móda pre mužov, ale vedela by som si úplne predstaviť aj takú istú ženskú variantu - moje simple/simple obdobie bolo úplne plné pozitívneho nadšenia :] čísté línie, minimalizmus a miestami metalické farby - presne to čo sa mi teraz páči - snáď čoskoro aj ženská verzia  :]

A v prípade, že by vás ešte viac detailne zaujímala CZ & SK fashion tak určite sa pozrite na FashionMAP   - onedlho už aj oficiálna stránka - tešíme sa :]  
MODESCHAU
Kralova Design
Silvia v super kabáte od Pavla Brejchu
Tak moja sukňa možno nie je taká super, ale predsa len evokuje / mne / Davida Bowieho a song Golden Years :]
Ameriiiiiikaaa v Prahe - gýču nikdy nie je dosť :]
Hellvetica musí byť :]
Dáška a Ivii Re
SuperTrouper fotograf Vojtech
Karel a Hairborn pripravení
hodiť konfetami :]
ph: JA & Silvia :]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára