Stránky

9/27/2013

Positive tension :]

Taká docela super streda :] najprv Judita na Kampě, ktorá ma teda ničím neprekvapila alebo skôr sklamala [ všetko boli iba skice a jediný obraz bol Judita ] a to sa mi zdá byť docela dosť zavádzajúce postaviť celú výstavu na jednom obraze [ koho zaujímajú nefarebné skice? ] asi niekoho anó, ale mňa nie :] ešte k tomu cena 240 full price [?!?], ale ešteže mám ten študentský preukaz :] najviac super boli pre mňa Zdeněk Sýkora a potom ešte Václav Cígler tých asi milujem <3 a zbytok tiež fajn!
A potom Tribo, najviac american reštaurácia & super spoločnosť :]



1 komentár:

  1. tyjo, tam fakt zadny jiny obraz krome Judity neni? hmm, ale stejne je to uspech, ze ji tady ziskali! kampa je me oblibene muzeum, mam to tam moc rada, to nadvoricko, terasu, vezicku a celkove to prostredi a stalou sbirku :))

    OdpovedaťOdstrániť